طراحی نماکلاسیک ساختمان مسکونی شیخ بهایی

نوع همکاری: طراحی فاز یک ، طراحی نما ، اخذ تاییدیه کمیته نما ، طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی لابی ، نظارت بر اجرای طرح

سال ساخت:96-97

نام کارفرما: جناب آقای نوروند

آدرس: زعفرانیه ،شیخ بهایی، پایین تر از میدان سئول، دانشور غربی

طراحی نماکلاسیک ساختمان مسکونی شیخ بهایی-طراحی نما | دکوراسیون داخلی | عکاسی معماری
  • طراحی نماکلاسیک ساختمان مسکونی شیخ بهایی

  • طراحی نماکلاسیک ساختمان مسکونی شیخ بهایی

    توضیحات پروژه:
    ساختمان مسکونی شیخ بهایی واقع در خیابان دانشور غربی، پایین تر از میدان سئول، در سال 97-96 طراحی و ساخته شده است. این پروژه شامل 12 واحد مسکونی در 6 طبقه و 3 طبقه مشاعات می باشد.
    کانسپت طراحی معماری در این پروژه استفاده از سبک کلاسیک بوده است که این موضوع به وضوح در طراحی نما، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی پروژه نمود دارد.
    خدمات ارائه شده در این پروژه شامل: بازبینی نقشه های فاز یک، طراحی نقشه های فاز دو، طراحی داخلی، طراحی نورپردازی فضاها، دکوراسیون داخلی، طراحی مشاعات، طراحی لابی و در نهایت طراحی نما و نظارت بر اجرای طرح بوده است.
    به توجه به محل قرار گیری ساختمان و در راستای همسو شدن با سازه های موجود در منطقه، جزئیات به کار رفته در طراحی نما و طراحی دکوراسیون داخلی پروژه، جزئیات سنگین و حجیم نبوده است. رنگبندی طراحی نما شامل سنگ کرم، پروفیل پنجره سفید و شیشه های دودی می باشد.
    همانطور که در تصاویر نیز مشخص است؛ آلترناتیوهای مختلفی برای طراحی نما ارائه شده است که نهایتا طرح اجرا شده، انتخاب شده است.
    لازم به توضیح است که پروسه دفاع از طراحی نما در جلسه کمیته نما در سال 96 بوده است که با توجه به همجواری با یک طراحی نما کلاسیک، بعد از 3 جلسه موفق یه اخذ تاییدیه کمیته نما شده ایم.

    گالری

    آدرس

    آدرس