طراحی نما ساختمان مسکونی گلدان

نام پروژه: ساختمان مسکونی گلدان

نوع همکاری: طراحی نما ، طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی لابی ، طراحی پاسیو ها و بام ، اجرای نما

سال ساخت: 94-93

نام کارفرما: آقای مهندس آرامی

آدرس: جردن ، خیابان گلدان



طراحی نما ساختمان مسکونی گلدان

توضیحات پروژه:
طراحی نما پروژه ساختمان مسکونی گلدان از مجموعه نمونه کارهای طراحی نما کلاسیک دفتر راستا است. این پروژه با دارا بودن 20 واحد مسکونی در پنج طبقه و سه طبقه مشاعات، یکی از ساختمان های مطرح در خیابان گلدان جردن می باشد. موقعیت قرار گیری ملک جنوبی بوده و به لحاظ داشتن بر 20 متری، دو درب پارکینگ برای ورود ماشین تعبیه شده اشت که همین نکته کمک شایانی به قرینه بودن طراحی نما کرده اشت.
خدمات ارائه شده در این پروژه توسط دفتر راستا، بازبینی نقشه های فاز یک، طراحی نقشه های فاز دو، دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی، طراحی لابی، طراحی نما پاسیو، طراحی روف گاردن، طراحی نما شمالی، طراحی نما جنوبی و اجرای نما بوده است.
به دلیل استفاده از سنگ کرم حاجی آباد، تکمیل شده طراحی نما این پروژه، یکی از دلچسب ترین پروژه های طراحی نما دفتر راستا از لحاظ رنگ بندی است.
جزئیات مورد استفاده در طراحی نما کلاسیک این پروژه، بسیار حجیم می باشد؛ تا جایی که میزان بیرون زدگی در باند های افقی، به بیش از 130 سانتی متر می رسد و ارتفاع تاج روی بام نیز از کف پشت بام 330 سانتی است که به روش های خاص، ثابت شده است.
لابی این پروژه نیز دارای دو فضای مجزا می باشد که از لحاظ طراحی داخلی و نیز دکوراسیون داخلی، طراحی لابی خوبی را رقم زده است.
زمان ساخت و طراحی نما این پروژه در سال های 93 و 94 بوده است که با توجه به همه گیر نبودن کمیته نما در آن زمان و در شهرداری منطقه 3، روند اخذ تاییدیه کمیته نما برای طراحی نما ساختمان مسکونی گلدان، به سرعت انجام شده است.

گالری

آدرس

آدرس