طراحی ویلا امیردشت

نوع همکاری: طراحی نما ، طراحی دکوراسیون داخلی ، طراحی بام ، Landscape

سال ساخت: 95

نام کارفرما: جناب آقای نوروند

آدرس: مازندران ، کلارآباد، شهرک امیردشت

طراحی ویلا امیردشت

توضیحات پروژه:
طراحی ویلا امیردشت درسال 95 انجام شده است. طراحی ویلا به صورت طراحی ویلا کلاسیک از سوی کارفرما پیشنهاد شد که به صورت نمای کلاسیک نیز طراحی گردید. موقعیت خاص قرارگیری این پروژه، یعنی در شهرک امیردشت واقع در استان مازندران، باعث شد تا روند طراحی نما و همچنین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی پروژه با دقت و حساسیت بالا انجام شود.
طراحی پلان ویلا به صورت 3 طبقه با داشتن فضاهایی همچون هشتی ورودی، آشپزخانه، نهارخوری، سالن پذیرایی میهمان، اتاق میهمان، نشیمن خصوصی و سرویس ها در طبقه اول، 6 خواب مستر، نشیمن خصوصی و فضای راه پله ها در طبقه دوم و فضای بازی، نشیمن خصوصی، بار، سرویس و تراس به فضای بازی، جکوزی و روف گاردن در طبقه سوم، انجام شده است.
طراحی نما ویلا نیز به صورت ویلا کلاسیک و ویلا رومی انجام شده است؛ به نحوی که کاملا طراحی ویلا لوکس را نشان می دهد. طراحی نما در این پروژه شامل تراس ها، باند های افقی پرکار، گنبد، نما شینگنی، پنجره انگلیسی، ستون های گرد با ارتفاع دو طبقه، سرستون های منبت کاری شده، قاب های دور پنجره، فضای نشیمن باز به همراه تعبیه صراحی و دیگر اجزا می باشد.
طراحی محوطه ویلا با کاربری های مختلف در نظر گرفته شده است. استخر روباز، فضای بازی، پارکینگ ها، آلاچیق، نشیمن فضای باز، مسیر پیاده روی، باغچه گل های فصلی، باغچه درختان تزیینی و میوه از جمله فضاهای در نظر گرفته شده در طراحی ویلا امیردشت می باشد.
خدمات ارائه شده در پروژه طراحی ویلا امیردشت، شامل طراحی پلان ویلا، طراحی نما ویلا، طراحی محوطه ویلا، طراحی داخلی ویلا و دکوراسیون داخلی ویلا می باشد.

گالری

آدرس

آدرس