نوسازی و بازسازی خانه می‌تواند روش هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی برای ساخت خانه رویاییتان، بدون نیاز به ساخت یک خانه جدید باشد.

در این مطلب راستا نمونه‌هایی از ساختمان‌های بازسازی شده از سراسر جهان برای شما گردآوری کرده‌ایم که در نوسازی و بازسازی خانه خود می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

1- نمونه اول ما مربوط به خانه‌ای در کشور ایتالیا است. این خانه که چند طبقه است برای یک خانواده بازسازی و آماده شده است.



2- نمونه دوم ما یک ساختمان تجاری بوده و در بانکوک تایلند قرار داشته است. این ساختمان چند طبقه بازسازی شده و برای سکونت و کار خانواده‌ای طراحی شده است. طبقات بالای این خانه مدرن خانوادگی برای سکونت و طبقه همکف فضایی برای کسب و کارهای کوچک خانگی است.



3- نمونه سومی که برای شما انتخاب کرده‌ایم خانه‌ای قدیمی با پلانی به اصطلاح اتوبوسی است. این خانه در بروکلین نیویورک واقع شده است. بازسازی خانه آن را مدرن‌تر کرده و یک طبقه نیز به آن افزوده شده است. کف‌پوش‌های قدیمی و سفید آن نیز با کف‌پوش‌های چوبی روشن جایگزین شده‌اند و در مجموع بازسازی این خانه قدیمی آن را به خانه‌ای مدرن و امروزی تبدیل کرده است.



4- نمونه چهارم ما نیز در کشور آمریکا و در ایالت تگزاس قرار دارد. این خانه که ابتدا کم‌نور و دلگیر بود پس از بازسازی به خانه‌ای پرنور و مدرن تبدیل شده است.



5- این خانه که پیش‌تر یک گاراژ و انباری خالی از سکنه بوده است با یک بازسازی موفق به خانه‌ای کوچک با یک اتاق خواب و آشپزخانه تبدیل شده است.



6- این خانه قدیمی در اوکلند کالیفرنیا واقع شده است و به سبک خانه‌های اسپانیایی ساخته شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پس از بازسازی خانه نمای آن تغییر کرده و با سیمان سفید کار شده است و این خانه به فضایی امروزی و مدرن تبدیل شده است.



7- نمونه بعدی ما مربوط به کشور استرالیا است. این ساختمان یک انبار قدیمی بوده و پس از نوسازی و بازسازی به یک استودیوی هنری و یک دفتر کار خانگی زیبا و مناسب تبدیل شده است.



8- این خانه نیز در ایالات متحده آمریکا و در شهر نیویورک قرار دارد. در جریان بازسازی خانه پنجره‌ها عوض شده و بزرگ‌تر شدند و این خانه در نهایت به خانه‌ای پرنور و مدرن تبدیل شد که از چشم‌انداز زیبایی که دارد به بهترین شکل بهره برده است.



9- این نمونه نیز در کشور استرالیا قرار دارد و در سال 1920 در شهر سیدنی ساخته شده است. بازسازی خانه بدون دستکاری ساختار اصلی انجام شده است و با تغییراتی درست و به جا به خانه‌ای امروزی و مناسب سکونت تبدیل شده است.



10- این خانه دوبلکس که در سانفرانسیسکو ساخته شده است با یک بازسازی صحیح به خانه‌ای منحصر به‌ فرد با طراحی خاص و ویژه تبدیل شده است.



11- در نمونه آخر مشاهده می‌کنید که در نوسازی و بازسازی این خانه کف‌پوش‌ها تغییر کرده‌اند و از کفپوش‌های چوبی در آن استفاده شده است. پنجره‌ها نیز تعویض شده و بزرگ‌تر شدند. یک طبقه دیگر نیز به این خانه افزوده شد و این تغییرات در مجموع آن را به خانه‌ای زیبا و دلپذیر تبدیل کردند.

بازسازی خانه